تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تایمز در ادامه نوشت: ریاض مجموعه‌ای از موشک‌های قاره پیمای سطح به سطح و موشک‌های کروز ساخت انگلیس و چین را جمع آوری کرده و در عین حال در پی مواجهه با مناقشه هسته‌ای ایران است.

به نوشته اين روزنامه، موشک‌های ياد شده از نوع موشک‌های بالستيک «دانگ فِنگ ۳» چينی با سکوهای پرتاب متحرک است و در يک پايگاه نظامی در ۲۰۰ کيلومتری جنوب غربی رياض در عمق شبه جزيره عربستان قرار دارد. اين موشک‌ها قابليت حمل دو تن مواد منفجره را دارند.

موشک باليستيک «دانگ فنگ ۳»  که سازمان پيمان اتلانتيک شمالی، ناتو،  اسم «سی اِس اِس ۲ » را بر آن نهاده، يک موشک يک مرحله‌ای با سوخت مايع و برد ۲۰۰۰ کيلومتر است که در سال ۱۹۷۱ به کار گرفته شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که عربستان نوع بهينه‌سازی شده موشک «دانگ فنگ ۳» را در سال ۱۹۸۱ ، ۲۵ سال پيش، با کلاهک حاوی مواد منفجره قوی از چين دريافت کرده است.

درپایان این خبر آمده است: ایران تهدیدی امنیتی برای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس محسوب می شود. بویژه انکه، ایران پروژه ای منطقه ای برای تقویت کنترل و تسلط مطلق خود بر خلیج فارس و منابع اقتصادی و اماکن مقدس اسلامی دارد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار دفاعی نظامی اخبار نظامی رزمایش عربستان قدرت موشکی عربستان قدرت نظامی ترکیه قدرت نظامی عربستان قدرت نظامی عربستان و ایران قدرت نظامی مصر قدرت نظانی ایران و عربستان میلیتاری نیوزتازه های خبر
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:55 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 84201
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->